Tilitoimisto Lappeenranta
Tarjoamme kaikille yrityksille tarvittavat taloushallinnon palvelut. Asiantuntijamme auttavat sinua valitsemaan juuri tarvitsemasi palvelut, joten meidän kanssamme et maksa turhasta.
Z

Kirjanpito- ja raportointipalvelut

Hoidamme kaikki kirjanpito-, ilmoitus- ja raportointitarpeet asiantuntevasti, luotettavasti ja ajallaan. Monipuolinen raportointi auttaa asiakkaitamme ymmärtämään yritystoimintaa numeroiden näkökulmasta. Monipuoliset raportit ovat aina käytössäsi, kun niitä tarvitset. Kysy lisää!
Z

Palkanlaskenta ja palkkakirjanpito

Oikein ja ajallaan lasketut palkat ovat ykkösasia palkkahallinnon palveluissamme. Ammattitaitoiset palkanlaskijamme reagoivat palkkahallinnon tarpeisiisi nopeasti ja tehokkaasti. Haluatko kuulla asiasta lisää? Ota rohkeasti yhteyttä meihin!
Z

Yrityspalvelut - Bonum Lappeenranta

Yritystoiminnan kehittyessä ja muuttuessa, olemme mukana auttamassa ja kehittämässä toimintaa. Tarjoamme asiantuntevan tuen ja ammattitaidon käyttöönne, tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kysy lisää, jos kiinnostuit!
Z

Laskutus ja laskujenmaksupalvelu

Selainpohjaisesta, reaaliaikaisesta järjestelmästämme näet kaikki osto- ja myyntilaskut sekä niiden maksutilanteen. Maksat laskut ja lähetät myyntilaskut sekä mahdolliset maksumuistutukset parilla klikkauksella. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä meihin.

Sähköinen taloushallinto

Tarjoamme käyttöösi selainpohjaiset, reaaliaikaiset taloushallinnon järjestelmät ja raportit sekä arkiston, josta voit hallinnon aineistojen lisäksi selailla vanhoja osto- ja myyntilaskuja. Jos kiinnostuit asiasta, jätä yhteystietosi ja kerromme lisää!

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä meihin ja kerromme lisää!

Kaikkiin palveluihimme kuuluu olennaisena osana ammattilaistemme suorittama henkilökohtainen taloushallinnon palvelu, sinun ja yrityksesi parhaaksi. Katso yhteystietomme tai jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella.

Mitä kaikkia tilitoimistomme palveluita tarvitset?

Meillä sinun ei tarvitse maksaa mistään, mitä et tarvitse. Räätälöimme tilitoimistopalvelut aina asiakkaan tarpeisiin sopiviksi – ei toisinpäin. Vierastat sitten bittejä tai paperia, Bonum tarjoaa sinulle luotettavan ja ajantasaisen taloushallinnon.
Voit toimittaa tositteet ja tiliotteet toimistollemme Lappeenrantaan postissa tai itse piipahtamalla, tai ottaa käyttöön kokonaisvaltaisen sähköisen taloushallinnon järjestelmämme mobiilisovelluksineen. Tai valita itsellesi sopivan kokonaisuuden näiden ääripäiden väliltä.

Sähköinen taloushallinnon järjestelmämme koostuu useista eri palikoista, joista voit valita itsellesi tarpeelliset: ostolaskujen hyväksyntä ja maksu, myyntilaskutus, pankkipalvelut, ePalkat, sähköiset matkalaskut, sähköinen arkisto, kirjanpito ja raportointi. Kaikkien käytössä sinua auttavat tilitoimistomme kirjanpitäjät ja palkanlaskijat Lappeenrannassa.

Esimerkiksi ostolaskujen ja hyväksyntä ja maksu voivat tapahtua puhelimen tai tietokoneen verkkoselaimen kautta: kirjaudut järjestelmään Bonumin sivuilta, katsot näköislaskun ja hyväksyt sen, minkä jälkeen me hoidamme järjestelmässä maksatuksen. Voit unohtaa verkkopankin kokonaan, jos niin haluat. Kaikki tarpeelliset dokumentit on myös mahdollista arkistoida sähköisesti, ja niin, että vaikka kaikilla yrityksesi työntekijöillä on käyttöoikeus tietoihin – samalla hinnalla.

Alussa valitsemasi tilitoimistopalvelut eivät velvoita sinua mihinkään. Jos koet, ettet jotakin palikkaa tarvitse, sen voi aina poistaa sopimuksestasi. Tai jos toimintasi kasvaessa haluat uusia palikoita käyttöön – helppo juttu.

Usein asiakkaamme aloittaa kevyellä kokoonpanolla ja laajentaa siitä tarpeen mukaan. Hinnoitteluunkaan ei liity mitään magiaa, vaan saat aina halutessasi tarkan tiedon siitä, mitä mikäkin maksaa.

Miten siirryt tilitoimisto Bonumin asiakkaaksi?

Moni jatkaa tilitoimistossa, jonka palveluihin ei ole tyytyväinen, koska pelkää siirtymän olevan liian hankala. Tämä on turha pelko. Tilitoimistosta toiseen vaihtaminen vaatii yhtä ja toista, mutta ei mitään ylivoimaista.
Aloitamme uuden yhteistyösuhteen aina mielellämme kasvotusten, joko Bonumin toimistolla Lappeenrannassa tai sinun yrityksesi tiloissa. Ei olisi ensimmäinen kerta, että jo ensimmäisellä tapaamisella huomaisimme, että pystymme hoitamaan taloushallintosi aiempaa edullisemmin. Ei siksi, että Bonum tekisi työtä halvemmalla, vaan siksi, että teemme sen fiksummin.

Tärkeintä on varmistaa, että mihinkään ei tule katkosta: on kunnia-asiamme, että palkat, ennakkoverot, arvonlisäverot ja kaikki muutkin velvoitteet maksetaan kaikissa oloissa ajallaan.

Kun Bonumille siirtyy uusi asiakas toisesta tilitoimistosta, teemme aina ensin tarkkaan aikataulutetun toimintasuunnitelman: milloin vanha sopimus täytyy irtisanoa, milloin ottaa meidän sähköisen taloushallinnon järjestelmämme käyttöön, mitä pöytäkirjoja tarvitsemme pankkia varten, milloin meidän pitää saada kirjanpidon lähtösaldot vanhasta tilitoimistosta, työsopimukset, viimeisimmät palkkalaskelmat ja muu tarpeellinen.

Samalla tavalla kuten valtuutat uuden kännykkäoperaattorin irtisanomaan vanhan puhelinliittymäsi, voit antaa meille valtakirjan, jonka avulla Bonum hoitaa kaiken puolestasi. Jos haluat tehdä asiat ilman valtakirjaa, annamme sinulle tarkat ohjeet siitä, mitä tarvitsemme ja milloin. Näinkin asiat hoituvat.
Nopeimmillaan siirtymä vanhasta tilitoimistosta Bonumille tapahtuu muutamassa viikossa. Ja jos joskus myöhemmin haluatkin siirtää kirjanpitosi ja palkanlaskentasi jonnekin muualle tai ajaa yrityksesi alas, me teemme kaikkemme, jotta kaikki sujuu myös tässä tapauksessa mahdollisimman sujuvasti.

Kiinnostuitko? Jätä tietosi ja olemme sinuun yhteydessä.

Aidosti paikallinen ja yrittäjävetoinen taloushallinnon ammattilainen. Luottamuksesi arvoinen kumppani.
© Tilikanava Oy
YHTIÖN TIEDOT
Tilikanava Oy (0779775-3)
Roslund § Roslund Oy (0997054-8)
Raatimiehenkatu 18, 53100, LPR
info@bonum.fi | etunimi.sukunimi@bonum.fi
Puhelin: 010 4399 000
PYYDÄ YHTEYDENOTTOA

Pin It on Pinterest